Home » , , » 7 tips kecantikan Korean anda perlu memasukkan ke dalam rutin solek anda

7 tips kecantikan Korean anda perlu memasukkan ke dalam rutin solek anda

7 tips hebat kecantikan Orang Korea anda perlu Dijadikan rutin solek anda

Korea telah menjadi terkenal dengan produk dan teknik penjagaan kulit dan kecantikan mereka, dan tidak dapat dinafikan bahawa kita semua boleh mendapat manfaat daripada mereka! Berikut adalah cara untuk menggabungkan 7 tips mudah dari Korea fesyen dan kecantikan trend popular untuk meningkatkan penampilan anda dengan segera.


1. Setiap rutin kecantikan bermula dengan kulit yang sihat, dan tiada siapa tahu penjagaan kulit seperti Korea! Berikut adalah cara untuk mendapatkan kulit yang sempurna.



2. pelakon Korea dan model terkenal untuk kulit kelihatan muda dan berseri mereka. Memohon Korea BB atau krim CC untuk perlindungan bercahaya semula jadi untuk membantu walaupun keluar nada kulit anda dan menyediakan asas untuk sepanjang solek anda. Begini caranya.

3. Adakah anda pernah mendengar banyak tentang menonjolkan tetapi tidak tahu di mana untuk bermula? Semak tutorial ini cepat untuk cadangan mengenai beberapa produk penonjolan hebat, penjelasan apa penonjolan sepatutnya lakukan untuk anda, dan beberapa tips hebat mengenai cara untuk mendapatkan yang terbaik bahawa cahaya yang sihat seperti bintang K-drama kegemaran anda.

4. solek Korea adalah tentang penonjolan mata! Berikut adalah cara untuk mendapatkan mata yang berani menggunakan celak bukannya pembayang mata untuk mendapatkan bahawa kesan mata smokey.

5. senang dengan muda, mata sentiasa tersenyum pelakon Korea? Berikut adalah cara untuk mencapai yang comel, wajah yang tidak bersalah dengan hanya beberapa pembayang mata asas!

6. Ingin mendapatkan kening gaya-Korea yang lembut dan semula jadi? Gaya dahi Korea berbeza daripada gaya dahi Barat, yang cenderung ke arah definisi yang lebih besar daripada kening dan gerbang yang lebih tinggi. Korea suka kening mereka untuk menjadi lebih lembut, jadi teknik ini adalah lebih lanjut mengenai mengisi semula jadi dan membentuk kening, pinjaman anda kelihatan lebih muda dan girly.

7. Adakah anda sentiasa tertanya-tanya bagaimana untuk mendapatkan bibir kecerunan seperti yang dipakai oleh pelakon paling hangat Korea? Tertanya-tanya tiada lagi! Tutorial ini menunjukkan kepada anda bagaimana anda boleh mendapatkan orang-orang halus, bibir cantik. Lengkapkan penampilan anda dengan trend bibir kecerunan cantik untuk menambah kepelbagaian dan menyeronokkan!

Apa pendapat anda tentang tip-tip kecantikan Korea? Adakah anda akan cuba mereka keluar? Marilah kita tahu dalam komen di bawah!

Dan lebih inspirasi kecantikan Korea, menonton semua kegemaran K-drama anda DramaFever, dan menyemak siri keindahan Tips dan Trik Janie kerana lebih tutorial!

VIEWER

Powered by Blogger.

Popular Posts

Promotion(Click Here)